Jak nakupovat

1) V levé části internetového obchodu se nacházejí jednotlivé kategorie. Některé z těchto kategorií po rozkliknuti tvoří pro snadnější orientaci ještě podkategorie.

2)  Po rozkliknuti vybrané položky můžete zadat počet a následně kliknout na ikonu „Koupit“. Zboží se vloží do košíku, který se nachází v pravém horním rohu. Následně můžete v nákupu pokračovat.

3)  Pro ukončení nákupu klikněte na ikonu či symbol „Košík“- k pokladně. Zobrazí se Vámi nakoupené položky, jejich cena a počet kusů, které můžete upravit, či kliknutím na červený křížek z košíku odstranit.

4)  Dále pokračujete podle instrukcí, tzn., vyberte z nabídky rychlý nákup bez registrace nebo vytvořit účet (registrovat se). Vyplňte potřebné údaje a ULOŽTE.

5) V dalším kroku vyberte z nabídky způsob dodání. Potvrďte, že jste se obeznámili s obchodními podmínkami a pokračujte v bodu 3. Pokud se Vám nenačte v bodě 3. způsob platby, zkontrolujte, zda jste uložili Vaše údaje (jméno, adresa…) a zda jste souhlasili s obchodními podmínkami. K souhrnné částce za zboží se automaticky přičte poštovné.

6)  Vyberte způsob platby a potvrďte objednávku.

 

JAK NAKUPOVAT ZA VELKOOBCHODNÍ CENY 


Jste obchodník a chcete nakupovat  za VO ceny? Stačí se jen zaregistrovat.

Po odsouhlasení z naší strany Vám  bude nastavena cenová skupina pro obchodníky. Po  dalším přihlášení se Vám už zobrazí VO ceny.

Minimální objednávka za VO  ceny je 2000Kč bez DPH.


Přejeme Vám příjemné nakupování.



 

  • Vážení zákazníci,

 

 

 

rozšířeným omylem je, že nevyzvednutím zásilky s dobírkovou částkou dáváte prodejci na vědomí, že o zboží nemáte zájem a odstupujete od smlouvy. Skutečnost je však úplně jiná.

 

 

 

Je dobré si uvědomit, že zasláním objednávky uzavíráte kupní smlouvu, která je závazná nejen pro nás, ale i pro Vás. Prodávající (tedy my) se zavazuje zboží dodat, a kupující (tedy Vy) se zavazuje ho převzít a zaplatit. My svou povinnost splníme okamžikem předání k přepravě.

 

 

 

Snažíme se Vám vyhovět a co nejrychleji zásilky odesíláme. O odeslání balíčku Vás informujeme e-mailem. Pokud si zásilku od pošty  nepřevezmete, jedná se z vaší strany o porušení kupní smlouvy a Vy odpovídáte za škodu, která nám tímto vznikne. Jste povinni nám uhradit náklady vynaložené na zaslání balíku.

 

 

 

Pokud se nám zásilka odeslaná na dobírku vrátí jako nevyzvednutá, bude zákazník vyzván k vysvětlení, a pokud bude mít zájem o opětovné zaslání zboží, vyhovíme mu po zaplacení částky zahrnující cenu zboží, původní poštovné a nové poštovné předem na náš účet.

 

 

 

V opačném případě mu bude zaslána faktura na zaplacení zbytečně uhrazeného poštovného, a to ve lhůtě do 14-ti dnů. Pokud nedojde k uhrazení, předáme dlužnou částku právní kanceláři k vymáhání. Upozorňujeme na to, že v takovém případě se konečná částka požadovaná po dlužníkovi šplhá až na několik tisíc korun.

 

 

 

Zároveň takového dlužníka uvedeme na naší "černé listině" nespolehlivých zákazníků. Vyhrazujeme si právo neakceptovat v budoucnu další objednávky těchto zákazníků. V případě uhrazení dlužné částky bude zákazník z tohoto seznamu vymazán.

 

 

 

Z výše uvedeného vyplývá, že je určitě lepší stornovat objednávku před odesláním zásilky.





Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0 Kč
Celkem 0 Kč

K pokladně

Heuréka - Ověřeno zákazníky